24 timmar Uppsala.

Det var dags igen. 24 timmar i Uppsala med Malin, som flyttat till ny täppa med uteplats. Vi njöt av crépes, orden hade inget stopp och vi fick nya perspektiv. Jag fyndade klänning och njöt av bio alldeles själv i en nästan tom salong. Jag, popcorn och sparkar i magen, allt medan Malin stuffade i 70-talskläder med arbetskamrater. Jag åt middag ute och sen tog jag mig till Malins vackra hem. Hennes inredning inspirerar.

 

 

 



Sen vaknade vi till vårsolen och åt frukost på ett Café, precis som vi gjorde de där dagarna i Paris. Den där våren vi riktigt hittade varandra.

Tack Malin. För att du finns. Det är alltid ett litet andhål, dessa 24 timmar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig vännen.

2011-04-15 @ 07:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0