Hur allt går ihop? Goda relationer!

Vi är många. Det är Jag, Tobias, Maija, Leo och Zebulon, Gunilla, Adam och Elicia.
Det är två familjer men ändå en.
Här ett exempel.

08:00 Tobias lämnar Zeb och Leo på skolan.

16:00 Isaks pappa hämtar Zeb och tar honom till fotbollen.

18:30 Jag åker till Gunilla för att lösa av Adam och ha koll på Elicia tills Gunilla kommer hem.
Leo är hemma och hjälper till att barnvakta.

19:00 Isaks pappa lämnar Zeb efter fotbollen, till mig, hos Gunilla.
Vi hänger lite.

19:45 Gunilla kommer hem och avlöser.

20:15 Jag tar grabbarna och Maija med mig hem.

Gunilla: hej då!
Jag: Jo just det, kan du hämta Zeb imorgon? Tobias jobbar kväll och vi har babysim med Maija till 16:00. Jag hämtar killarna 17:00.
Gunilla: Självklart!
Jag: Pärla! Ses imorgon då!
Gunilla: Ses imorgon!

Det är så det går ihop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0