En liten dröm.

http://www.folkbladet.nu/?p=173745

Länken går till bloggen underbaraclara. Det är inte alltid jag håller med men det här hade jag inte kunnat säga bättre själv. Det är ett klokt och sunt tankesätt. Man har all rätt att sätta upp sina egna regler för hur man vill leva.

Jag vill också försöka hitta ramar för vår familj som gör att man får mer utrymme. Utrymme till det som ger ro i själen. Jag vill åt den känslan man får när man trär smultron på ett strå. Eller varför inte som den lilla lyckan som infinner sig när första rabarbern skördats. Lite sånt varje dag.





Kommentarer
Postat av: Mamma M & Lilla A

Håller med jag med!! Verkligen! Så komiskt, just vad jag sa till maken innan vi fick lilla A! :)

Fin blogg söta du! Vad bra du skriver :) Inlägget om barnkläderna är ju oxå så "mitt i prick"! Jag förstår verkliegen vad du menar!

Puss & Kram till finaste muminmamman

2010-05-31 @ 04:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0