Tävling.

Vi sätter er på prov. Gissa aktiviteten.

5 poäng: Det är tur att låren vuxit på sig och blitt bastanta för det krävs benmuskler till denna framåt strävande akt.

4 poäng: Även armarna har sin del i denna aktivitet och utgör det viktiga stödet.

3 poäng: Övningen består av koordination och balans samt en gnutta mod.

2 poäng: Stöd av något som rullar låter ologiskt men så är det.

1 poäng: Allt det ovastående krävs för att lära sig att ta sig fram. På två.

Vinnaren får två timmar själv med Maija-My valfri dag. Lämpligen dock en fredag eller lördag mellan, låt oss säga, 19-21. För visst finns det fortfarand en "sju bio"?


Kommentarer
Postat av: mormor

Jag vet, fast jag får inget säga!!!!

2010-07-15 @ 14:18:52
Postat av: Ture

Åh, e det en sån där vagn så man kan gå själv? Coolt. Sån har inte jag fått än. Mamma o pappa tycker väl att jag är för liten. Bullshit, säger jag. Men du kanske kan ta med mig på en tur nån kväll när dina päron är på bio?

2010-07-16 @ 09:56:58
URL: http://lochl.blogg.se/
Postat av: säde

jaa om det rullar så har hon slutat med blöjförpackningen..



jag gissar också på en "gå-stol" (:



2010-07-24 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0