Stolt. Pinsamt stolt.

- Maija. Hur känns det?

M: Det känns bra. Men jag tycker att ni förstorar upp det här lite nu.

- Va? varför det? Det är ju stort det här.

M: Asså, jag har ju kunnat det här länge nu men inte haft riktigt lust.

- Ja, ja. Vi är i alla fall mycket stolta.

M: Jag förstod det på jublet. Och klappandet i händerna. Mormor hjulade ju nästan. Det var lite pinsamt.

- Du måste unna oss det här!

M: Okej visst.

- Nå, berätta nu för våra läsare vad det var som hände.

M: (Suck) Alla tyckte jag var så duktig för att jag tog fram mitt pekfinger. Sträckte på det och riktade det mot lampan och sa " amppuuuu, puuu". Lamppu är lampa på finska.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0